Ποιες είναι οι τροφές που «αγαπούν» τον σίδηρο;

Ο σίδηρος αποτελεί ένα πολύ σημαντικό συστατικό για την καλή μας υγεία. 

Έστω και οριακή έλλειψή του μπορεί να γίνει αντιληπτή, λόγω των προβλημάτων που δύναται να προκαλέσει, όπως κούραση, αδυναμία, τριχόπτωση κ.ά. 

Οι καλύτερες πηγές σιδήρου στη διατροφή μας είναι τα θαλασσινά, με κυριότερες τις σουπιές, το χταπόδι, τα μύδια, τις γαρίδες. Αμέσως επόμενες πηγές είναι το συκώτι και το μοσχάρι. Στο φυτικό βασίλειο απαντά σε τροφές όπως οι φακές, το σπανάκι, το σουσάμι, ο πασατέμπος, αλλά με πολύ μικρή απορρόφηση από τον οργανισμό μας.

Συστατικά όπως η βιταμίνη C μπορούν να αυξήσουν τον βαθμό απορρόφησής του. Τη βιταμίνη C θα τη βρούμε σε τροφές όπως τα ακτινίδια, το μπρόκολο, οι φράουλες, το πορτοκάλι, το μανταρίνι, τα σταφύλια, το σπανάκι, το λεμόνι.

Για αυτόν τον λόγο όταν καταναλώνεται μια πηγή σιδήρου, π.χ. κρέας ή θαλασσινά ή φακές, βάλτε αρκετό λεμόνι ή συνοδέψτε με έναν φρεσκοστυμμένο χυμό εσπεριδοειδών.

Στον αντίποδα τροφές που μειώνουν την απορρόφησή του είναι το γάλα, το μαύρο τσάι, ο καφές και το κόκκινο κρασί.

Πηγή: neadiatrofis
http://www.zougla.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

Άγιος Φανούριος !!! (συνταγή φανουρόπιτας)