Ζάκερμπεργκ: "Μόλις σκότωσα ένα γουρούνι" !!!

Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής τoυ Facebook άφησε όλους τους “φίλους” του με το στόμα ανοιχτό όταν ανακοίνωσε στον τοίχο του προφίλ του, ότι πλέον σκοτώνει ο ίδιος τα ζώα τα οποία μετά καταβροχθίζει ως φιλετάκια στο φούρνο.

“Μόλις σκότωσα ένα γουρούνι και μια πάπια”, έγραψε ο Ζάκερμπεργκ υπερήφανος, αλλά μόλις είδε τον ορυμαγδό αρνητικών σχολιών έσπευσε να διευκρινίσει:

“Θέλω απλώς να τρώω μόνο ότι έχω σκοτώσει εγώ με τα ίδια μου τα χέρια. Και αυτό γιατί θέλω να ξέρω από πού προέρχονται αυτά που τρώω”
, είπε ο Μαρκ και μας έστειλε “αδιάβαστους”.

Υποστήριξε δε πως θεωρεί υποκριτές όσους τρώνε κρέας, αλλά στη σκέψη ότι αυτό που τρώνε είναι κομμάτι από ζώο που κάποτε ήταν ζωντανό, αλλάζουν θέμα αηδιασμένοι.

“Νομίζω ότι πολλοί ξεχνούν ότι για να φας εσύ το κρέας σου ένα πλάσμα πρέπει να πεθάνει. Γι' αυτό και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να ξεχάσει και προσπαθώ να είμαι ευγνώμων γι' αυτά που έχω”. 

www.cosmo.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

Κόκκινα Βέλη (Red Arrows) στο Φλοίσβο !!! Video by zouzounews

"TuboHotel" Ένα παράξενο ξενοδοχείο !!! (Video)