Εκδήλωση 1ου Γυμνασίου Ελευσίνας !!!

Οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ελευσίνας αναδεικνύουν το ταλέντο τους στο χορό και την υποκριτική, μέσα από το θεατρικό "CINDERELLA" σε αγγλική απόδοση !!!
Συγχαρητήρια σε όλους !!!

Σχόλια