Πώς μια φωτογραφία με τον γιο της κατέληξε σε «εφιάλτη» !!!

Το πάθημα της έγινε σίγουρα μάθημα, όπως πρέπει να γίνει σε όλους όσοι χρησιμοποιούν καθημερινώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεβάζουν προσωπικές φωτογραφίες τους χωρίς πολλή σκέψη.

Η Linda Sharps, το 2008, τράβηξε μια φωτογραφία με τον μικρό της γιο και την ανέβασε στο διαδίκτυο, όμως -όπως αποδείχτηκε- η φαινομενικά ακίνδυνη ανάρτηση δεν της βγήκε σε καλό, μιας και δέχτηκε απρόκλητη και χυδαία επίθεση από πολλούς ανώνυμους χρήστες του διαδικτύου.

Διαβάστε πώς η ίδια περιγράφει την ιστορία της:

«Το 2008 όταν ο δεύτερος γιος μου ήταν μωρό, τράβηξα μια πραγματικά χαζή φωτογραφία των δυο μας.

Η πρόθεσή μου ήταν να “συλλάβω” τον αντικατοπτρισμό μας στον καθρέφτη του δωματίου μου, αλλά τη στιγμή που έβγαλα την κάμερα, εκείνος ξεκίνησε να τραβάει το λουράκι της κάμερας και κατέληξα με αυτή τη γελοία λήψη, όπου η μισή φωτογραφία καλύπτεται από ένα θολό κοντινό στο μικρό του προσωπάκι.

Το δημοσίευσα στο blog μου σαν αστείο “κοιτάξτε πόσες υπέροχες, κολακευτικές φωτογραφίες έχω με τα αγόρια μου” και μετά από λίγο το ξέχασα. Μέχρι που άρχισα να βλέπω τους εισερχόμενους συνδέσμους και τα σχόλια».

“Να ένα άσχημο μωρό”, “Αυτό το τατουάζ στο χέρι είναι άθλιο. Πιθανώς να την πήδ… με κλειστά τα φώτα, αν δεν ήξερα ότι αυτό το πράγμα δεν ήταν εκεί”, “Αυτή η γυναίκα έχει ένα SLR και ένα εξωτερικό φλας αλλά δε μπήκε στον κόπο να χρησιμοποιήσει τρίποδο. Θεωρώ πως θα έπρεπε να την χτυπάνε με ξυλάκια μέχρι να πεθάνει”, “Δεν… πρέπει… να δώσω… προσοχή… στις σακούλες κάτω από τα μάτια”, είναι κάποια από τα σχόλια που έκαναν για την φωτογραφία.

«Η αστεία και μόνο για την οικογένεια φωτογραφία μου είχε γίνει διαδικτυακό αστείο. Η φωτογραφία “μωρό βομβιστής”, όπως κατέληξε να αποκαλείται από τους χρήστες, κυκλοφόρησε παντού. Το χειρότερο από όλα είναι τα σχόλια που ακολούθησαν όπως “είσαι άσχημη”, “το μωρό σου είναι άσχημο” και ότι ήμουν απλά μια χαζή που δεν ξέρει να χρησιμοποιεί φωτογραφική».

Πηγή: protothema.gr
http://www.otherside.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

Κόκκινα Βέλη (Red Arrows) στο Φλοίσβο !!! Video by zouzounews

"TuboHotel" Ένα παράξενο ξενοδοχείο !!! (Video)