Οι Έλληνες οδηγοί ταξί παίρνουν... μεταγραφή για Αυστραλία !!!
Τη στιγμή που οι οδηγοί ταξί στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα με το άνοιγμα του επαγγέλματός τους, στην Αυστραλία τους έχουν άμεση ανάγκη... έτσι ίσως η μαζική μετανάστευση ταξιτζήδων μπορεί να αποτελέσει λύση!
Η Μελβούρνη έχει έλλειψη οδηγών ταξί και αναζητούνται άτομα που θα στελεχώσουν την εταιρεία TaxiLink, όπως ανέφερε ο Ηρακλής Κατσιαμπάνης. Σε ανάλογη κατάσταση βρίσκονται και άλλες εταιρείες ταξί πολλές οι οποίες ελέγχονται από Έλληνες, όπως η Ambassador Taxis.
H επιλογή των οδηγών θα γίνει μετά από ειδικά σεμινάρια που θα διεξαχθούν στην Αθήνα.
Tα δίδακτρα της φοίτησης θα τα επιβαρυνθεί η Ακαδημία Ταξί της Αυστραλίας. "Πιστεύουμε ότι θα μπορεί να δοθεί φοιτητική βίζα στους ενδιαφερόμενους.
Ήδη εμείς δημιουργήσαμε τη σχολή Australian Taxi Academy, η λειτουργία της οποίας ξεκινά στις 2 Απριλίου και όπου όσοι επιλεγούν θα κάνουν εντατικά μαθήματα για να γίνουν άριστοι οδηγοί ταξί, σύμφωνα με τις αυστραλιανές προδιαγραφές".
Ήδη εμείς δημιουργήσαμε τη σχολή Australian Taxi Academy, η λειτουργία της οποίας ξεκινά στις 2 Απριλίου και όπου όσοι επιλεγούν θα κάνουν εντατικά μαθήματα για να γίνουν άριστοι οδηγοί ταξί, σύμφωνα με τις αυστραλιανές προδιαγραφές".
Το θέμα αυτό δεν έχει συζητηθεί με το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης για το διαδικαστικό κομμάτι (βίζα κ.κλπ.), όμως ο κ. Κατσιαμπάνης και οι συνεργάτες του θεωρούν πως αυτό δεν θα είναι μεγάλο πρόβλημα.
Ο κ. Κατσιαμπάνης αισιοδοξεί πως με το σύστημα αυτό "σύντομα θα μονιμοποιηθούν οι επιλεγέντες".
Ένας οδηγός ταξί που θα εργάζεται 6 μέρες την εβδομάδα, 12 ώρες την ημέρα μπορεί να κερδίζει περίπου 1.000 δολάρια καθαρά την εβδομάδα.
Σημειώνεται πως όσοι παίρνουν φοιτητική βίζα έχουν το δικαίωμα να εργάζονται 20 ώρες την εβδομάδα και απεριόριστες ώρες κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Σημειώνεται πως όσοι παίρνουν φοιτητική βίζα έχουν το δικαίωμα να εργάζονται 20 ώρες την εβδομάδα και απεριόριστες ώρες κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Η εφημερίδα "The Herald Sun" δημοσίευσε μάλιστα και άρθρο που γράφει πως "θα προσφερθεί εγγυημένη εργασία και καλή ποιότητα ζωής σ' αυτούς που θα επιλεγούν".
Ο κ. Κατσιαμπάνης λέει πως την κίνηση επιδοκιμάζει και ο ομογενής Λούις Γιαννίκος με 30 χρόνια πείρα στο τιμόνι. "Όταν ξεκίνησα εγώ το 80% των οδηγών ταξί της Μελβούρνης ήταν Έλληνες. Τώρα δεν είναι ούτε το 10%", λέει.
Ο κ. Κατσιαμπάνης λέει πως την κίνηση επιδοκιμάζει και ο ομογενής Λούις Γιαννίκος με 30 χρόνια πείρα στο τιμόνι. "Όταν ξεκίνησα εγώ το 80% των οδηγών ταξί της Μελβούρνης ήταν Έλληνες. Τώρα δεν είναι ούτε το 10%", λέει.
Σχόλια