Τι έγινε τελικά με το προφίλ στο Facebook;
Με εικόνες από κινούμενα σχέδια, αντί για φωτογραφίες ανθρώπων, γέμισαν εκατοντάδες προφίλ στο Facebook την τελευταία εβδομάδα.
Η «κινητοποίηση» των Ελλήνων χρηστών ήταν μαζική. Το μήνυμα που κυκλοφόρησε στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στις αρχές του μήνα, έγραφε: «Από 15 έως 20 Νοεμβρίου ας αλλάξουμε όλοι τις φωτογραφίες των προφίλ μας, αντικαθιστώντας τις με κάποια φωτογραφία ήρωα των παιδικών μας χρόνων.
Σκοπός αυτού του παιχνιδιού ήταν να μην υπάρχει ανθρώπινη φωτογραφία για λίγες ημέρες στο Facebook».
Μπορεί ο στόχος να μην επετεύχθη πλήρως, ωστόσο το Facebook πλημμύρισε από εικόνες του Ντόναλντ, του Μίκυ, του Τομ και του Τζέρρυ, του Σπάιντερμαν και άλλων δημοφιλών καρτούν.
Δεν έλειψαν και οι κινηματογραφικοί ήρωες του Τιμ Μπάρτον, αλλά ούτε και ο Καραγκιόζης.
Κανείς δεν γνωρίζει από ποιον και με ποια αφορμή ξεκίνησε αυτή η κίνηση. Ένα από τα συμπεράσματα που εξήχθη, πάντως, είναι ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στο Ίντερνετ μπορούν να λειτουργήσουν ως μέσο εξαιρετικά ταχείας διάδοσης ενός μηνύματος, κάτι που έχει αποδειχθεί και με πιο «σοβαρά» ζητήματα, όπως ο΄συντονισμός εκδηλώσεων διαμαρτυρίας.
Μπορεί ο στόχος να μην επετεύχθη πλήρως, ωστόσο το Facebook πλημμύρισε από εικόνες του Ντόναλντ, του Μίκυ, του Τομ και του Τζέρρυ, του Σπάιντερμαν και άλλων δημοφιλών καρτούν.
Δεν έλειψαν και οι κινηματογραφικοί ήρωες του Τιμ Μπάρτον, αλλά ούτε και ο Καραγκιόζης.
Κανείς δεν γνωρίζει από ποιον και με ποια αφορμή ξεκίνησε αυτή η κίνηση. Ένα από τα συμπεράσματα που εξήχθη, πάντως, είναι ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στο Ίντερνετ μπορούν να λειτουργήσουν ως μέσο εξαιρετικά ταχείας διάδοσης ενός μηνύματος, κάτι που έχει αποδειχθεί και με πιο «σοβαρά» ζητήματα, όπως ο΄συντονισμός εκδηλώσεων διαμαρτυρίας.
www.tanea.gr
Σχόλια