Σύντομα Ανέκδοτα !!!

1. Μπαίνει ένα άντρας φουριόζος στο σπίτι του!

-Γυναίκα, κέρδισα το Τζόκερ, ετοίμασε τις βαλίτσες μας...
- Αχ, μπράβο αντρούλη μου, και πού πάμε;
- Εγώ στη Χαβάη, εσύ στη μάνα σου....

 

2. Την τελευταία φορά που τσακώθηκα με τη γυναίκα μου έφταιγα εγώ.
Με ρώτησε τι έχει στην τηλεόραση και της είπα "σκόνη"

 

3. - Μπαμπά, γιατί παντρεύτηκες την μαμά;
- Απορείς και συ παιδί μου;


4. Ποια σκηνή κόπηκε απο τον Τιτανικό;
- Την ώρα που ο Μητσοτάκης αποχαιρετούσε το πλοίο!!!

 

5. Τι λέει το 0 στο 6; 
-Σου πετάει μια τρίχα!!!
 Τι λέει το 0 στο 8; 
-Ωραία η ζώνη σου


6. Το γκαρσόν:
- Έχω γλώσσα μοσχαρίσια, χοιρινό κεφάλι, συκώτι αρνίσιο, κλπ.  

Ο πελάτης:
- Δεν ήρθα για να ακούσω τα προβλήματά σου. Φέρε μου τον κατάλογο να παραγγείλω!


7. Πως καταλαβαίνεις ότι μια γυναίκα είναι πολύ χοντρή;
Όταν άνθρωποι της greanpeace τη σπρώχνουν προς τη θάλασσα!...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

Κόκκινα Βέλη (Red Arrows) στο Φλοίσβο !!! Video by zouzounews

"TuboHotel" Ένα παράξενο ξενοδοχείο !!! (Video)