Λίγο Γέλιο: AΠΙΣΤΕΥΤΕΣ Ατάκες !!!

1- H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες. Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.

2- Μαμά στο σχολείο με λένε χοντρή. -Μην τους δίνεις σημασία.. Ρίξε ΟΛΟ σου το βάρος στα μαθήματά σου..

3- 6 γύρους χαλαρά μου είπε ο διαιτολόγος! Παράξενο! Τόσους ούτε πριν τη δίαιτα δεν έτρωγα...!!!

4- Τι τηλεόραση έχει ο Πανταζής?
   -Την ωραιότερη πλάσμα του κόσμου..


5- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί ποτέ καμιά δασκάλα στο σχολείο;
  - Τι μου θύμησες τώρα γιέ μου! Φυσικά!
  - Και τι έγινε;
  - Τίποτα. Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο!


6- Απαιτώ να μου μιλάς γλυκά!
   -Προχώρα πάστα Φλώρα.


7- Τι να βαλω σημερα???
   -Ετσι οπως εισαι,τα κλαματα!!!


8- 3€ ο πύραυλος παγωτό! Λογικά θα είναι της ΝΑΣΑ...!!!

9- Γιατί οι εγχειρήσεις της καρδιάς λέγονται μπάϊ πας;
   -Διότι άμα δεν πετύχει τότε bye. Πας....


10- Είστε και μερικές που βάφεστε τόσο διακριτικά τα πρωινά, σαν να έχετε επιζήσει από    έκρηξη σε εργοστάσιο της Βιβεχρώμ.

11- "Πουλόβερ:Ένα ένδυμα που φοράνε τα παιδιά όταν κρυώνει η μητέρα τους..."

12- Από πού μας καλείτε;
    - Από τηλέφωνο.
    - Πολλά χαιρετίσματα στην όμορφη Λέφωνο..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Τρύγος του Μελιού (Video) !!!

Κόκκινα Βέλη (Red Arrows) στο Φλοίσβο !!! Video by zouzounews

"TuboHotel" Ένα παράξενο ξενοδοχείο !!! (Video)