ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ !!!
Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η κατεδάφιση της ελληνικής κοινωνίας προχωρά με αμείωτη ένταση.
Η εντεταλμένη δικομματική πλέον κυβέρνηση με την καθοδήγηση της τρόικας (ΕΕ-ΔΝΤ) δίνει τη χαριστική βολή, μεταξύ άλλων, στη Δημόσια Εκπαίδευση.
• Η κατάργηση απ’ την Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση των Τομέων της Υγείας και Πρόνοιας, της Αισθητικής - Κομμωτικής και των Γραφικών Τεχνών, αποτελεί πράξη που εντάσσεται σε έναν γενικότερο σχεδιασμό διάλυσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης και της μεταφοράς «φιλέτων» της Δημόσιας Εκπαίδευσης στους Ιδιώτες.
• Η κατάργηση των συγκεκριμένων Τομέων καταργεί απ’ τη Δημόσια Εκπαίδευση τις Ειδικότητες: 1) Νοσηλευτικής, 2) Βρεφονηπιοκόμων και 3) Γραφικών Τεχνών που λειτουργούν στα ΕΠΑΛ. Επίσης τις Ειδικότητες 1) Φυσικοθεραπευτών, 2) Βοηθών Φαρμακείου, 3) Βοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων, 4) Οδοντοτεχνιτών, 5) Αισθητικής, 6) Κομμωτικής, και 7) Σχεδιαστών Εσωτερικών Χώρων που λειτουργούν στις ΕΠΑΣ.
• Στην ουσία οδηγούν εκτός του Δημόσιου Σχολείου 20000 περίπου μαθητές, εκ’ των οποίων το 80% είναι μαθήτριες.
• Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον οι μαθήτριες αυτές να στραφούν σε άλλες ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, αφού στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι ειδικότητες αυτές απευθύνονται σε αγόρια μαθητές. Συνεπώς οδηγούνται εκτός σχολείου χιλιάδες μαθήτριες, αλλά και μαθητές που δεν επιθυμούν να φοιτήσουν στις άλλες ειδικότητες.
• Σαν συνέπεια της κατάργησης των συγκεκριμένων ειδικοτήτων αποδεκατίζεται περίπου το 50-60% των ΕΠΑΛ και διαλύεται περίπου το 80% των ΕΠΑΣ
• Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να απολύονται μέσω διαθεσιμότητας περίπου 2500 εκπαιδευτικοί.
Η κυβέρνηση και ο Υπουργός της κος Αρβανιτόπουλος ισχυρίζονται ότι οι ειδικότητες που καταργούνται απ’ την Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσουν στα ΙΕΚ και άρα οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν αυτές τις ειδικότητες εκεί.
• Τα ΙΕΚ είναι σχολεία της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ως επί το πλείστον φοιτούν εκείνοι που έχουν τελειώσει το Γενικό ή το Επαγγελματικό Λύκειο. Που οδηγούνται λοιπόν οι μαθητές που δεν έχουν ακόμη απολυτήριο Λυκείου, αν όχι στην εγκατάλειψη του σχολείου;
• Τα ΙΕΚ στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ιδιωτικά σχολεία με δίδακτρα πάνω από 3000 ΕΥΡΩ το χρόνο.
• Αλλά και τα λιγοστά «Δημόσια» ΙΕΚ που λειτουργούν είναι ιδιωτικά σχολεία μιας και οι σπουδαστές πληρώνουν δίδακτρα περίπου 1500 ΕΥΡΩ τον χρόνο.
• Αν επιπλέον οδηγηθεί στα ΙΕΚ, το έτος της εξειδίκευσης του Τεχνολογικού Λυκείου που είχε εξαγγείλει η Διαμαντοπούλου, τότε γίνεται αντιληπτό το μέγεθος της διάλυσης της Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης μέσω της ιδιωτικοποίησης του μεγαλύτερου μέρους της.
• Ακόμη και αν επιδοτηθεί εξολοκλήρου ο σπουδαστής με το κόστος του «Δημοσίου» ΙΕΚ δεν θα μπορούν όλοι να εγγραφούν στα «Δημόσια» ΙΕΚ μιας και το σύνολο των μαθητών που θα φοιτήσουν σ’ αυτά δεν θα ξεπεράσει τους 15000 σπουδαστές πανελλαδικά από 10000 που είναι σήμερα (ομιλία Αρβανιτόπουλου στη Βουλή).
• Το αποτέλεσμα θα είναι χιλιάδες μαθητές, που προέρχονται απ’ τα ποιο αδύνατα οικονομικά στρώματα του λαού, να εγκαταλείψουν το σχολείο, αφού δεν θα μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα στα ιδιωτικά ΙΕΚ, μιας και τα «Δημόσια» ΙΕΚ, δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στη μεγάλη ζήτηση που θα υπάρξει.
• Σαν αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτών των μέτρων θα είναι να οδηγηθούν στην απόλυση μέσω της διαθεσιμότητας επιπλέον χιλιάδες ακόμη εκπαιδευτικοί.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ
ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Η κατεδάφιση της ελληνικής κοινωνίας προχωρά με αμείωτη ένταση.
Η εντεταλμένη δικομματική πλέον κυβέρνηση με την καθοδήγηση της τρόικας (ΕΕ-ΔΝΤ) δίνει τη χαριστική βολή, μεταξύ άλλων, στη Δημόσια Εκπαίδευση.
• Η κατάργηση απ’ την Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση των Τομέων της Υγείας και Πρόνοιας, της Αισθητικής - Κομμωτικής και των Γραφικών Τεχνών, αποτελεί πράξη που εντάσσεται σε έναν γενικότερο σχεδιασμό διάλυσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης και της μεταφοράς «φιλέτων» της Δημόσιας Εκπαίδευσης στους Ιδιώτες.
• Η κατάργηση των συγκεκριμένων Τομέων καταργεί απ’ τη Δημόσια Εκπαίδευση τις Ειδικότητες: 1) Νοσηλευτικής, 2) Βρεφονηπιοκόμων και 3) Γραφικών Τεχνών που λειτουργούν στα ΕΠΑΛ. Επίσης τις Ειδικότητες 1) Φυσικοθεραπευτών, 2) Βοηθών Φαρμακείου, 3) Βοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων, 4) Οδοντοτεχνιτών, 5) Αισθητικής, 6) Κομμωτικής, και 7) Σχεδιαστών Εσωτερικών Χώρων που λειτουργούν στις ΕΠΑΣ.
• Στην ουσία οδηγούν εκτός του Δημόσιου Σχολείου 20000 περίπου μαθητές, εκ’ των οποίων το 80% είναι μαθήτριες.
• Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον οι μαθήτριες αυτές να στραφούν σε άλλες ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, αφού στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι ειδικότητες αυτές απευθύνονται σε αγόρια μαθητές. Συνεπώς οδηγούνται εκτός σχολείου χιλιάδες μαθήτριες, αλλά και μαθητές που δεν επιθυμούν να φοιτήσουν στις άλλες ειδικότητες.
• Σαν συνέπεια της κατάργησης των συγκεκριμένων ειδικοτήτων αποδεκατίζεται περίπου το 50-60% των ΕΠΑΛ και διαλύεται περίπου το 80% των ΕΠΑΣ
• Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να απολύονται μέσω διαθεσιμότητας περίπου 2500 εκπαιδευτικοί.
Η κυβέρνηση και ο Υπουργός της κος Αρβανιτόπουλος ισχυρίζονται ότι οι ειδικότητες που καταργούνται απ’ την Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα λειτουργήσουν στα ΙΕΚ και άρα οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν αυτές τις ειδικότητες εκεί.
• Τα ΙΕΚ είναι σχολεία της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ως επί το πλείστον φοιτούν εκείνοι που έχουν τελειώσει το Γενικό ή το Επαγγελματικό Λύκειο. Που οδηγούνται λοιπόν οι μαθητές που δεν έχουν ακόμη απολυτήριο Λυκείου, αν όχι στην εγκατάλειψη του σχολείου;
• Τα ΙΕΚ στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ιδιωτικά σχολεία με δίδακτρα πάνω από 3000 ΕΥΡΩ το χρόνο.
• Αλλά και τα λιγοστά «Δημόσια» ΙΕΚ που λειτουργούν είναι ιδιωτικά σχολεία μιας και οι σπουδαστές πληρώνουν δίδακτρα περίπου 1500 ΕΥΡΩ τον χρόνο.
• Αν επιπλέον οδηγηθεί στα ΙΕΚ, το έτος της εξειδίκευσης του Τεχνολογικού Λυκείου που είχε εξαγγείλει η Διαμαντοπούλου, τότε γίνεται αντιληπτό το μέγεθος της διάλυσης της Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης μέσω της ιδιωτικοποίησης του μεγαλύτερου μέρους της.
• Ακόμη και αν επιδοτηθεί εξολοκλήρου ο σπουδαστής με το κόστος του «Δημοσίου» ΙΕΚ δεν θα μπορούν όλοι να εγγραφούν στα «Δημόσια» ΙΕΚ μιας και το σύνολο των μαθητών που θα φοιτήσουν σ’ αυτά δεν θα ξεπεράσει τους 15000 σπουδαστές πανελλαδικά από 10000 που είναι σήμερα (ομιλία Αρβανιτόπουλου στη Βουλή).
• Το αποτέλεσμα θα είναι χιλιάδες μαθητές, που προέρχονται απ’ τα ποιο αδύνατα οικονομικά στρώματα του λαού, να εγκαταλείψουν το σχολείο, αφού δεν θα μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα στα ιδιωτικά ΙΕΚ, μιας και τα «Δημόσια» ΙΕΚ, δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στη μεγάλη ζήτηση που θα υπάρξει.
• Σαν αποτέλεσμα της εφαρμογής αυτών των μέτρων θα είναι να οδηγηθούν στην απόλυση μέσω της διαθεσιμότητας επιπλέον χιλιάδες ακόμη εκπαιδευτικοί.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ
ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σχόλια