Μια γέφυρα νερού που ενώνει τον Ατλαντικό με τον Ειρηνικό Ωκεανό !!!
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Διώρυγα του Παναμά:
Ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα επιτεύγματα του ανθρώπου και της Μηχανικής είναι η Διώρυγα του Παναμά...
Ένα έργο που για να ολοκληρωθεί έκανε 12 χρόνια και ενώνει τους 2 ωκεανούς τον Ατλαντικό από το λιμάνι του CRISTOBAL και τον Ειρηνικό στο λιμάνι της BALBOA μέσω μιας τεχνητής διώρυγας μήκους 92χλμ διαμέσου ενός ορεινού όγκου της Κεντρικής Αμερικής...
Αυτό ήταν και το κυριότερο πρόβλημα , γιατί η λίμνη που υπάρχει μέσα στον ορεινό αυτό όγκο είναι περίπου 100 μέτρα πιο ψηλά από την στάθμη των ωκεανών. . . Έτσι έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να ανυψώνονται τα πλοία μέχρι αυτό το ύψος.
Ένα έργο που την κατασκευή και διάνοιξή του ξεκίνησαν οι Γάλλοι άλλα λόγω των πολλών θανάτων από αρρώστιες εξαιτίας της τροπικής βλάστησης αλλά και λόγω πολλών ατυχημάτων εγκατέλειψαν την προσπάθεια για να την αναλάβουν οι Αμερικάνοι το 1903 και να την παραδώσουν σε λειτουργία στη διεθνή ναυσιπλοΐα στις 15 Αυγούστου το 1914.
Δημιουργήθηκε κατ αρχάς λοιπόν μία τεράστια τεχνητή λίμνη και 3 ενότητες που έχουν 3 δεξαμενές η καθεμιά (κάτι σαν μπανιέρες) .
Ένα έργο που για να ολοκληρωθεί έκανε 12 χρόνια και ενώνει τους 2 ωκεανούς τον Ατλαντικό από το λιμάνι του CRISTOBAL και τον Ειρηνικό στο λιμάνι της BALBOA μέσω μιας τεχνητής διώρυγας μήκους 92χλμ διαμέσου ενός ορεινού όγκου της Κεντρικής Αμερικής...
Αυτό ήταν και το κυριότερο πρόβλημα , γιατί η λίμνη που υπάρχει μέσα στον ορεινό αυτό όγκο είναι περίπου 100 μέτρα πιο ψηλά από την στάθμη των ωκεανών. . . Έτσι έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να ανυψώνονται τα πλοία μέχρι αυτό το ύψος.
Ένα έργο που την κατασκευή και διάνοιξή του ξεκίνησαν οι Γάλλοι άλλα λόγω των πολλών θανάτων από αρρώστιες εξαιτίας της τροπικής βλάστησης αλλά και λόγω πολλών ατυχημάτων εγκατέλειψαν την προσπάθεια για να την αναλάβουν οι Αμερικάνοι το 1903 και να την παραδώσουν σε λειτουργία στη διεθνή ναυσιπλοΐα στις 15 Αυγούστου το 1914.
Δημιουργήθηκε κατ αρχάς λοιπόν μία τεράστια τεχνητή λίμνη και 3 ενότητες που έχουν 3 δεξαμενές η καθεμιά (κάτι σαν μπανιέρες) .
Σκοπός αυτών των δεξαμενών, βασισμένων στην αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων, είναι να ανυψώνουν ή να κατεβάζουν τα πλοία σε διαδοχικά επίπεδα.
Κάθε δεξαμενή έχει μήκος= 305 μ , πλάτος= 33.5μ και βάθος= 26μ
Στα πλευρικά τοιχώματα των δεξαμενών υπάρχουν σιδηροδρομικές ράγες όπου κινούνται οδοντωτά τρενάκια τα οποία "δένουν και τραβούν" το πλοίο μέσα στην δεξαμενή.
Κάθε δεξαμενή έχει μήκος= 305 μ , πλάτος= 33.5μ και βάθος= 26μ
Στα πλευρικά τοιχώματα των δεξαμενών υπάρχουν σιδηροδρομικές ράγες όπου κινούνται οδοντωτά τρενάκια τα οποία "δένουν και τραβούν" το πλοίο μέσα στην δεξαμενή.
Στις πρώτες δεξαμενές Gatun το πλοίο που κατευθύνεται από τον Ατλαντικό προς το Ειρηνικό ανυψώνεται διαδοχικά 25μ για να μπορέσει να φτάσει στο ύψος της τεχνητής λίμνης.
Αφού διασχίσει περίπου 33 μίλια φτάνει στην δεύτερη συστοιχία δεξαμενών P.Miguel όπου
κατεβαίνει 9μ για να μπει στην λίμνη Μιραφλόρες.
κατεβαίνει 9μ για να μπει στην λίμνη Μιραφλόρες.
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σχόλια